Գործարար (բիզնես) հաղորդակցություն

Գործարար (բիզնես) հաղորդակցություն

AMD0

Դասընթացի մասին

Գործարար հաղորդակցության աշխարհում արդյունավետ կոմունիկացիայի համար գոյություն ունեն օրենքներ, ձևաչափեր և մեթոդներ։

Այս երկօրյա դասընթացը բոլոր նրանց համար է, ովքեր ցանկանում են ծանոթանալ գործնական միջավայրում հաղորդակցության կառուցման առանձնահատկություններին և ինչպես այն ճիշտ և տեղին կիրառել։ Հավանաբար նկատել եք, որ անկախ նրանից, թե որ ոլորտում ենք աշխատում, հաջողության գաղտնիքը հաճախ նրանում է, թե ինչպես և ինչ ձևաչափով մենք կներկայացնենք կարևոր ուղերձն այնպես, որ այն ընդունվի:

Միասինկ կսովորենք բանակցային մարտավարությունները և կկիրառենք ըստ իրավիճակայի մոդելի տեղում։

Դասընթացի թեմաներ

  • Ի՞նչ տեսակներ կան գործարար հաղորդակցության մեջ և ինչի՞ վրա կենտրոնանալ
  • Ի՞նչու 7 C (7 C-s of business communication)
  • Ինչպիսի՞ն է բազմաշահառու հաղորդակցությունը (Multi-Stakeholder Communication)։
  • Ի՞նչ իմանալ networking – ի մասին։
  • Ի՞նպիսի սխալններից է պետք է խուսափել
  • Ինչպե՞ս կարգավորել հակամարտությունները
  • Ի՞նչ է բանակցվող համաձայնության լավագույն այլընտրանքը (BATNA)
  • Ի՞նչ պետք էիմանալ և կիրառել գրավոր, ներքին, արտաքին, ներկայացման հաղորդակցության պարագայում
  • Ինչպե՞ս ուղղորդել հաղորդակցությունը և ինչպես աշխատել միասին
  • Գործնական աշխատանք

Հիմնական արդյունքներ

  • կսովորենք բանակցային տեխնիկաները ըստ ակնկալվող արդյունքների և կկիրառենք տեղում
  • կծանոթանանք բիզնես հաղորդակցության մարտավարություններին և գործիքներին
  • կուսումնասիրենք գրավոր հաղորդակցման խնդրհարույց կետերը, կմշակենք աշխատող մեթոդների վրա կառուցված նմուշներ
  • կտեղեկանանք մի շարք անհրաժեշտ PR գործիքներից
  • կտեղեկանանք բիզնես հաղորդակցության վերջին միտումների և աշխատող թրենդերի մասին

Տևողություն
4 ժամ, 2 դաս

Ժամանակացույց

Օրեր՝ նոյեմբերի 21, 22

19:00-21:00

Ձևաչափ՝ Offline

Ձեր ներդրումը

22․000 ՀՀ դրամ

* մինչև նոյեմբերի 1-ը գրանցվելու դեպքում կվճարեք 18․000 ՀՀ դրամ

Դասընթացավար

Դիանա Հարությունյան

Հանրային կապերի և հաղորդակցման մասնագետ

Դիանան հանրային կապերի և հաղորդակցության մասնագետ է և գործարար հաղորդակցության դասախոս, ունի բազմաշահառու հաղորդակցության (multi-stakeholder communication) գործնական փորձ և ոլորտում ավելի քան 13 տարվա փորձ: 

Lեզու
հայերեն, նյութերն ու տերմինալոգիան՝ անգլերեն