Advanced Digital Marketing: tools and techniques

Advanced Digital Marketing: tools and techniques

AMD0
Reviews:

Դասընթացի մասին

Մեր օրերում դժվար է պատկերացնել որևէ բիզնես, որը չի օգտագործում թվային մարքեթինգի հնարավորությունները: Շատ ընկերություններ ամբողջովին կամ մասամբ իրականացնում են իրենց բիզնեսը թվային հարթակում, մյուսներն էլ օգտագործում են առցանց հարթակը, որպես գովազդի և վաճառքի արդյունավետ միջոց:

Quick Start-ի այս դասընթացի շրջանակներում մասնակիցները կստանան թվային մարքեթինգի խորացված գիտելիքներ, կիրականացնեն գործնական առաջադրանքներ, իսկ ծրագրի ավարտին կտիրապետեն մասնագիտական հիմնական գործիքներին և ունակություններին:

Ծրագիրը նախատեսված է այն մասնագետների համար, ովքեր ցանկանում են ձեռք բերել թվային մարքեթինգի ավելի խորը գիտելիքներ և հմտություններ, ինչպես նաև տիրապետել խորացված գործիքներին և տեխնիկաներին։

Ծրագրի հիմնական թեմաներն են`

  1. Ընդհանուր մարքեթինգ
  • Մարքեթինգի ռազմավարություն
  • Բրենդինգ, արխետիպեր
  • Մարքեթինգային հաղորդակցություն
  1. Հաղորդակցման ուղիներ
  • Թվային մարքեթինգը որպես հաղորդակցման ուղի
  • Multichannel մարքեթինգ
  • Integrated campaigns, կոնվերսիաների օպտիմիզացում
  1. Խորացված SMM 
  • Պլանավորում և ռազմավարություն
  • Գովազդներ
  • Կոնտենտ մարքեթինգ
  1. Influencer Marketing 
  • UGC
  • KPI-ներ
  • Գործիքակազմ
  1. Խորացված SEO, PPC 
  • Onsite, technical SEO
  • Local & Mobile SEO
  • Կայքերի պատրաստում
  • Keyword research
  • Google Ads, Programmatic Platforms
  1. Email Marketing 
  • Email մարքեթինգի գործիքնեոր
  • Ձևանմուշներ, կարգավորումներ
  • Ավոտամատացումներ
  1. Թվային մարքեթինգի խորացված գործիքներ (MarTech)
  • Ռազմավարություն
  • KPI-ներ
  • Օգտակար գործիքներ
  • AI-ը մարքեթինգում

Ընդհանուր տևողություն՝ 24 ժամ, 12 դաս

Մեկնարկ՝ ապրիլի 19

Օրեր՝ երեքշաբթի, հինգշաբթի, ուրբաթ (19:00-21:00)

Ձեր ներդրումը՝ 

82.000 ՀՀ դրամ

Դասընթացավար

Գեղամ Վարդանյան 

Digitain, Group Head of Digital marketing 

Գեղամն ունի 10+ տարվա փորձ Սոցիալական մեդիա և Թվային մարքեթինգ ոլորտներում: Նա աշխատել է որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ այնպիսի ընկերություններում, ինչպիսիք են Yell Extreme Park-ը, Ameriabank-ը, իսկ 2019 թվականից աշխատել է acba բանկում, որպես Թվային մարքեթինգի թիմի ղեկավար: Այս տարիների ընթացքում իրականացրել և ավարտի է հասցրել 20+ մարքեթինգային արշավներ 10+ հայկական ընկերությունների համար, որպես freelancer: Ինչպես նաև, թվային մարքեթինգի հյուր խոսնակ է Հայ-սլավոնական և Պետական Տնտեսագիտական համալսարաններում: Ներկայումս Գեղամը Digitain ընկերության Թվային մարքեթինգի բաժնի ղեկավարն է:

Հպարտությամբ կարող ենք նշել, որ Գեղամը ստացել է ToT (դասընթացավարների վերապատրաստում) սերտիֆիկացում:

Մասնակիցների քանակ

խմբում մինչև 15 մասնակից

Լեզու

Հայերեն, տերմիններ, նյութեր` անգլերեն

Members

Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet mauris. Morbi accumsan ipsum velit. Nam nec tellus a odio tincidunt auctor a ornare odio. Sed non mauris vitae erat consequat auctor eu in elit.

Total number of students in course: