Ժամանակի արդյունավետ կառավարումը աշխատավայրում

Ժամանակի արդյունավետ կառավարումը աշխատավայրում

AMD0

Դասընթացի մասին

ժամանակի կառավարումն ավելի հաջողակ, կատարյալ և ներդաշնակ կյանքի գրավականն է։ Այն օգնում է նույն ժամանակահատվածում անել ավելին՝ նվազեցնելով սթրեսն ու անհանգստությունը, որակյալ ժամանակ հատկացնել, կայուն առաջընթաց գրանցել կյանքի տարբեր ոլորտների նպատակներին հասնելու համար։

Ժամանակի արդյունավետ կառավարումն ազդում է նաև այլ հմտությունների բարելավման վրա՝ կենտրոնացման, որոշումներ կայացնելու, առաջնորդելու, հաղորդակցվելու ունակությունների։

Այն նաև շատ դրական ազդեցություն կարող է ունենալ մեր առողջության, ինքնավստահության, մարդկանց հետ հարաբերությունների վրա։

Այս մեկօրյա վարպետաց դասի միջոցով ձեռք կբերեք գործիքակազմ՝ առօրյա աշխատանքներն առավել արդյունավետ կազմակերպելու, ինչպես նաև միջնաժամկետ նպատակներին  հասնելու համար։

Դասընթացի թեմաներ

  • Ժամանակի կառավարման և առաջնահերթությունների մատրիցա
  • Առօրյա աշխատանքն առավել արդյունավետ կազմակերպելու գործիքներ
  • Երկարաժամկետ պլանավորման և իրականացման գործիքներ
  • Այն, ինչ խանգարում է կյանքում հասնել ավելիին՝ մտավոր և հոգեբանական խոչընդոտներ, կարգապահության, ինքնավերահսկողության պակաս։

Տևողություն
2 ժամ

Ժամանակացույց

Օր՝ Նոյեմբերի 17

19:00-21:00

Ձևաչափ՝ Online

Ձեր ներդրումը

4․500 ՀՀ դրամ

Դասընթացավար

Աննա Կոնջորյան 

Head of Talent Experience, HR Manager, Synergy International Systems

Աննան փորձառու ՄՌ մասնագետ է, ով ոլորտում ունի 10+ տարվա աշխատանքային փորձ: Այժմ աշխատում է Synergy International Systems-ում, որպես ՄՌԿ մասնագետ և Տաղանդների առաջխաղացման ղեկավար: Աննան նաև փորձառու դասընթացավար է: Անցկացրել է շատ դասընթացներ և մաստեր կլասսեր ՄՌԿ և փափուկ հմտություններ թեմաներով: Անչափ սիրում է իր մասնագիտությունը և հաճույք է ստանում ընկերությունում նոր մշակույթ և առողջ աշխատանքային միջավայր ստեղծելուց:

Lեզու
հայերեն