Ինչպե՞ս ճիշտ պլանավորել աշխատանքը և կառավարել ժամանակը արձակուրդից հետո

Ինչպե՞ս ճիշտ պլանավորել աշխատանքը և կառավարել ժամանակը արձակուրդից հետո

AMD0

Դասընթացի մասին

Հետարձակուրդյան շրջանը նման է մեծ պատուհանի, որտեղից ավելի հստակ են երևում մեր հնարավորությունները, կարևոր նպատակները, առաջնահերթությունները, ինչպես նաև այն սովորությունները և անձնային թերությունները, որոնք խանգարում էին մեր արդյունավետ աշխատանքին մինչ արձակուրդ գնալը։

Արձակուրդային շրջանի արդյունավետությունն առավել բարձրացնելու համար կան մի շարք յուրահատուկ գործիքներ, որոնք կօգնենք ձեզ պլանավորել, առաջնահերթություններ սահմանել, ռեֆլեկցիա անել, աձնային և աշխատանքային արդյունավետությունը բարձրացնել։

Ո՞վքեր կարող են մասնակցել

Բոլոր նրանք, ովքեր ցանկանում են բարձրացնել իրենց աշխատանքի արդյունավերտությունը, ճիշտ կառավարել ժամանակը և պլանավորել աշխատանքը արձակուրդային շրջանից հետո։

 

Միացեք Quick Start-ի վարպետաց դասընթացին արձակուրդից հետո, մի շրջան, երբ վերականգնված է Ձեր էներգիան և մոտիվացիան, պարզեցված և մտավոր բլոկերից ձերբազատված ձեր միտքը։ Այս շրջանում շատ ավելի կենսուրաախ եք, դրական, ճկուն, ստեղծարար, և բաց այս հնարքների միջոցով պլանավորել, առաջնահերություններ սահմանել, ժամանակն առավել արդյունավետ կառավարել և բալանսավորել կյանքի բոլոր ոլորտները։

Տևողություն
2 ժամ

Ժամանակացույց
Օր՝ Օգոստոսի 25

19:00-21:00

Ձևաչափ՝ Offline

Ձեր ներդրումը

4000 դրամ

Դասընթացավար

Աննա Կոնջորյան 

Head of Talent Experience, HR Manager, Synergy International Systems

Աննան փորձառու ՄՌ մասնագետ է, ով ոլորտում ունի 10+ տարվա աշխատանքային փորձ: Այժմ աշխատում է Synergy International Systems-ում, որպես ՄՌԿ մասնագետ և Տաղանդների առաջխաղացման ղեկավար: Աննան նաև փորձառու դասընթացավար է: Անցկացրել է շատ դասընթացներ և մաստեր կլասսեր ՄՌԿ և փափուկ հմտություններ թեմաներով: Անչափ սիրում է իր մասնագիտությունը և հաճույք է ստանում ընկերությունում նոր մշակույթ և առողջ աշխատանքային միջավայր ստեղծելուց:

Lեզու
հայերեն