Սոց. մեդիա մարքեթինգ/ SMM

Սոց. մեդիա մարքեթինգ/ SMM

AMD0
Դասընթացավար
Reviews:

Դասընթացի մասին

Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը ամենապահանջված մասնագիտություններից մեկն է ամբողջ աշխարհում: Յուրաքանչյուր հաջողված բիզնեսի հիմքում ընկած է սոցիալական մեդիա հարթակների գործիքների և տեխնիկաների արդյունավետ կիրառումը:

Մասնակցելով Quick Start-ի այս ծրագրին, Դուք ոչ միայն կտիրապետեք Սոց. Մեդիա մարքեթինգի գործիքներին, այլ նաև կկարողանաք մտածել և գործել ինչպես իրական SMM մասնագետ: Դուք կկարողանաք ճիշտ գնահատել Ձեր հաճախորդի կարիքները և ձեռք կբերեք վստահություն սեփական ունակությունների նկատմամբ:

Ծրագրի հիմնական նպատակը Սոց. Մեդիա մարքեթինգի մենեջերներ պատրաստելն է, ովքեր լիակատար կտիրապետեն մասնագիտությանը և հանդես կգան որպես ոլորտի առաջատարներ:

Ու՞մ համար է ծրագիրը

Բոլոր նրանց համար, ովքեր սիրում են թվային աշխարհը և ցանկություն ունեն սովորել այս մասնագիտությունը ու աշխատել Սոց. Մեդիա մարքեթինգի ոլորտում:

Ծրագրի բովանդակություն`

Մարքեթինգային հաղորդակցություն

  • Մարքեթինգային հաղորդակցության ռազմավարություն
  • Segmentation & target audiences
  • Հաղորդակցության ուղիներ

Թվային մարքեթինգ

  • Helicopter view, world stats
  • Սոցիալական մեդիա, Վեբ
  • Թվային մարքեթինգը, որպես հաղորդակցության ուղի

Սոցիալական մեդիա մարքեթինգ

  • Սոցիալական մեդիայի կարևորությունը, մի քանի փաստեր
  • Սոցիալական մեդիայի տեսակները – Facebook, Instagram, Linkedin
  • Վիզուալ կոնտենտի ստեղծում
  • Կոնտենտ մարքեթինգ (հյուր խոսնակ՝ Անի Սարգսյան, The Loft, Բիզնեսի զարգացման գծով տնօրեն)

Սոցիալական մեդիա գովազդ

  • Գովազդի ռազմավարություն
  • Ads manager & ads library
  • Թվային մեդիա պլանի ստեղծում

Սոցիալական մեդիա արշավներ (Case study)(հյուր խոսնակներ)

  • Ճիշտ նպատակների ընտրություն
  • Վիզուալների ընտրություն
  • Messaging
  • Արշավի վերջնականացում

Bonus – Սոցիալական մեդիա հաղորդակցություն և KPIs + թեստ

  • Արշավի վերլուծություն (insights)
  • Գիտելիքների ստուգման թեստ

Ծրագրի հավելյալ փուլեր՝

  • Որակավորման շնորհում
  • CV կազմելու ու հարցազրույցն հաջող անցնելու խորհրդատվություն
  • Կապ գործատուների հետ (*ամբողջական ծրագրին մասնակցած և բարձր արդյունքեր ցուցաբերած մասնակիցների համար)

Հիմնական արդյունքներ՝

Ծրագրի ավարտին մասնակիցները կկարողանան՝

  • կազմել թվային մարքեթինգի պլան
  • ստեղծել թվային մեդիայի պլան մարքեթինգային արշավների համար
  • ստեղծել սոցիալական մեդիայի գովազդներ հասկանալով հիմնական նպատակները և ընտրելով ճիշտ թիրախային հանդիսատես
  • վերլուծել արշավը, հասկանալ բանակցությունները և կազմել ճիշտ հետևեություններ

BONUS  Դասընթացի ավարտին դուք կունենաք Սոցիալական մեդիա մարքեթինգի  պատրաստի “Starter handbook”, որը կհանդիսանա ուղեցույց Ձեր կարիերայի սկզբնական ժամանակահատվածում:

Տևողություն

26 ժամ, շաբաթական 3 անգամ, 2-ական ժամ

Ժամանակացույց

Մեկնարկ՝ Հոկտեմբերի 29

Օրեր՝ երկուշաբթի, չորեքշաբթի, ուրբաթ

19:00-21:00

Վայրը

Ibis Yerevan, Հյուսիսային պողոտա

 

Ձեր ներդրումը

Ամբողջ ծրագրի համար՝ 68,000 ՀՀ դրամ  

Դասընթացավար


Գեղամ Վարդանյան

Թվային մարքեթինգի թիմի ղեկավար acba բանկում 

Գեղամն ունի 9 տարվա փորձ Սոցիալական մեդիայի և Թվային մարքեթինգի ոլորտում: Նա աշխատել է որպես թվային մարքեթինգի մասնագետ այնպիսի ընկերություններում, ինչպիսիք են Yell Extreme Park-ը, Ameriabank-ը, իսկ 2019-ից աշխատում է acba բանկում որպես Թվային մարքեթինգի թիմի ղեկավար: Այս տարիների ընթացքում իրականացրել և ավարտի է հասցրել 20+ մարքեթինգային արշավներ 10+ հայկական ընկերությունների համար, որպես freelancer: Նա նաև թվային մարքեթինգի հյուր խոսնակ է Հայ-սլավոնական և Պետական Տնտեսագիտական համալսարաններում:

Հպարտությամբ կարող ենք նշել, որ Գեղամը ստացել է ToT (դասընթացավարների վերապատրաստում) սերտիֆիկացում:

Մասնակիցների քանակ

մինչև 15

 Լեզու

Հայերեն (նյութեր, տերմիններ՝ անգլերեն)

Members

Lorem Ipsn gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auci elit consequat ipsutis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit amet mauris. Morbi accumsan ipsum velit. Nam nec tellus a odio tincidunt auctor a ornare odio. Sed non mauris vitae erat consequat auctor eu in elit.

Total number of students in course: