Branding with MAROG

Branding with MAROG

AMD0

Դասընթացի մասին

Բիզնեսի հաջողությունը էապես կախված է արդյունավետ բրենդինգից: Այն նպաստում է ընկերության ճանաչելիության բարձրացմանն ու զարգացմանը, ինչպես նաև շուկայում դիրքավորմանը։

Այս ծրագրի մասնակիցները կտիրապետեն  A-ից Z սեփական բրենդի ստեղծման և զարգացման հիմունքներին: Դասընթացը ներառում է գործնական և տեսական բաղադրիչներ: Ուսանողները հնարավորություն կունենան իրականացնել անհատական և խմբային առաջադրանքներ:

Դասընթացի ավարտին կներկայացվի խմբային աշխատանք, ինչպես նաև կանցկացվի առցանց թեստ:

Դասընթացը նրանց համար է, ովքեր

  • Սկսնակ մասնագետներ են, ովքեր ցանկանում են ձեռք բերել ավելի խորը գիտելիքներ բրենդինգի վերաբերյալ
  • Ստարտափ գաղափարներ ունեցող անձիք, ովքեր ցանկանում են ստեղծել և զարգացնել սեփական Բրենդը
  • Արդեն ունեն բիզնես և ցանկանում են բարձրացնել սեփական արտադրանքի և ընկերության  արժեքը

Ծրագրի հիմնական փուլերն են.

1․Դասընթացի իրականացում

  • Դասընթացի ներկայացում, ծանոթություն
    • Ինտերակտիվ վարժություն
    • Բրենդը և իր բաղադրիչները
    • Խմբային աշխատանքի հանձնարարություն
  • Բրենդի դիրքավորում
    • Հետազոտություն
    • Դիրքավորում
  • Արժեքներ
    • Բրենդի արժեքներ
    • Աշխատարան
  • Բրենդի բնավորություն
    • Բնավորություն vs արքետիպ
    • Աշխատարան
  • Անուն
    • Մեթոդոլոգիաներ
    • Աշխատարան
  • Վիզուալ բրենդինգ
    • Ուսումնասիրություն
    • Գործընթաց
    • Խորհուրդներ, թիփեր ոչ դիզայներների համար
  • Բրենդի ռազմավարություն
    • Գործընթաց
    • Վարժություն
  • HR/գործատուի բերնդինգ
    • Գործընթաց
    • Ներքին կոմունիկացիայի դերը
  • Բրենդինգ vs ռեբրենդինգ
    • Պատճառներ
    • Ուսումնասիրություն
    • Գործընթաց
  • Ամփոփում
    • Խմբային աշխատանքների ներկայացում
    • Աշխատանքների վերլուծում
    • Օնլայն թեսթ
    • Գնահատում

2․Գործնական այց MAROG ընկերություն. Դասընթացի ընթացքում  օֆֆլայն հանդիպում տեղի կունենա «MAROG»  ընկերությունում, որտեղ Դուք կհաղորդակցվեք ընկերության առաջատար մասնագետների հետ և ձեռք կբերեք պրակտիկ գիտելիքներ ընկերության լավագույն մասնագետների հետ փորձի փոխանակման արդյունքում։

3. Վորկշոփեր և հյուր խոսնակներ ոլորտի առաջատար ընկերություններից

4․ Գործնական աշխատանք սեփական բրենդի վրա՝ բրենդի կառուցումից մինչև ճանաչում

5. Թեստավորում

 

Մեկնարկը

Հոկտեմբերի 14

Տևողություն

18 ժամ` շաբաթական 2 անգամ,

Երեքշաբթի՝ 19:00-21:00,

Հինգշաբթի՝ 19։00-21։00

Ձեր ներդրումը

Նախավաճառք՝ մինչև սեպտեմբերի 23՝ 64․000 դրամ

Սեպտեմբերի 23-ից հետո՝ 79․000 դրամ

Դասընթացավար

 

Մագդա Մարկոսյան

Մագդան բրենդի ռազմավարության փորձագետ է ՝ բրենդինգի և շուկայավարման ավելի քան 17 տարվա փորձով: Մագդան MAROG ստեղծագործական գործակալության հիմնադիրն է, գործադիր տնօրենն է և բրենդի ռազմավարության տնօրենը: Նա աշխատել է տեղական և միջազգային հայտնի ընկերությունների, կազմակերպությունների և ստարտափերի հետ:

Նրա հաճախորդներից են եղել Coca-Cola- ն, Հայաստանի Կենտրոնական բանկը, ՀԱՀ-ը, Էկոնոմիկայի նախարարությունը, EarlyOne- ը, UATE- ը, UNICEF- ը, UNDP- ն, Wine Republic- ը, Silk Note Festival- ը, Parma սուպերմարկետները, Andaco- ն, Bacon Product- ը, WCIT- ը, Yell Extreme Park- ը և շատ ավելի։

Նա եղել է Միջազգային շուկայավարման դպրոցի համահիմնադիրը և երեք տարի դասավանդել է թվային շուկայավարություն՝ լիցենզավորված թվային շուկայավարման ինստիտուտի կողմից: Մագդան նաև կարիերայի, բիզնեսի և առաջնորդության մենթոր է նրանց համար, ովքեր ձգտում են աճել ՝ անկախ իրենց փորձից և դիրքից:

Մագդան զբաղվում է հասարակական գործունեությամբ, ինչպես նաև հանդիսանում է նոր կառուցվող Նաիրի քաղաքի համահիմնադիրը:

Մասնակիցների քանակ

10-15

Լեզու

Հայերեն