Sales Strategies & The Best IT/ Digital marketing tools for your business
AMD0Դասընթացի մասին

Անկախ աշխատանքի բնույթից և մասնագիտությունից յուրաքանչյուրին անհրաժեշտ է տիրապետել վաճառքի հմտություններին։ Այս հմտություններին տիրապետելը մարդկանց տալիս է այն ինչին ձգտում են։
“Sales Strategies & The Best IT/ Digital marketing tools for your business” դասընթացը նախատեսված է և սկսնակների և արդեն իսկ գործող վաճառքի մասնագետների համար, քանի որ բաղկացած է 2 փուլերից՝ Վաճառքներ 0-ից սկսնակների համար և Վաճառքի ռազմավարություն և թվային մարքեթինգ: Ծրագիրը իր մեջ նաև ներառում է 25+ ավտոմատացման գործիքներ:

Ծրագրին կարող են մասնակցել
- Ցանկացած մարդ, ով ցանկանում է առաջ շարժվել վաճառքի աշխարհում,
- Սկսնակ կամ փորձառու վաճառողներ,
- Վաճառքի տնօրեններ,
- Կազմակերպության զարգացման պատասխանատուներ
- Վաճառքի խորհրդատուներ,
- Մարքեթինգի մասնագետներ,
- Ձեռնարկատերեր և ստարտափերներ
Ծրագրի նկարագրություն
1․ Դասընթացի իրականացում
Sales Strategies & The Best IT/ Digital marketing tools for your business
Վաճառքներ 0-ից սկսնակների համար (10 ժամ)
- Վաճառքի պատմություն և հոգեբանություն, վաճառքի տեսակները և հիմնական առանձնահատկությունները
- Ինչպե՞ս և ինչու՞ օգտագործել թվային գործիքները վաճառքում
- Վաճառքի, մարքեթինգի և սպասարկման կապը
- Վաճառքի նախապատրաստական փուլ – ինչպե՞ս և որտեղի՞ց
- IT Sales թե…?
Վաճառքի ռազմավարություն և թվային մարքեթինգ
(Sales course for professionals with 25+ automation tools)
- Ինչպես մշակել վաճառքի ռազմավարություն
- Buyer persona, value proposition canvas
- Վաճառքի և սպասարկման ժամանակակից մեթոդներ, ավտոմատացման անհրաժեշտություն
- LinkedIn էջ վաճառքի համար՝ ստրատեգիա, ալգորիթմներ, АI լուծումներ
- Ինչպես ընտրել lead generation և CRM ճիշտ գործիքներ, լավագույն 10 գործիքները
- Վաճառքի ավտոմատացման 5 գործիք
- Saleսforce, Linkedin
- Սպասարկման ավտոմատացման 5 գործիք
- Hubspot, active champain
- Ավտոմատացված զանգեր, սառը/տաք զանգեր
- Գրագետ էլեկտրոնային հաղրոդագրությունը բիզնեսում
- Էլ. նամակների ավտոմատացման գործիքներ, ինչպես խուսափել spam
- Վաճառքի և մարքեթինգի ստրատեգիա, սինխրոնիզացում
- Մարքեթինգը սոց.ցանցերում, ալգորիթմեր, թրենդեր
- Մարքեթինգային քարոզարշավ, հայտարարություններ, գովազդ: SEO ռազմավարության նախնական քայլեր
- Գրագետ կոնտենտի մշակում, կոնտենտի ավտոմատացման գործիքներ
- Թվային մարքեթինգի լավագույն օրինակներ և ձախողումների վերլուծություն
3․ Որակավորման շնորհում
4․CV կազմելու ու հարցազրույցն հաջող անցնելու խորհրդատվություն
5․Կապ գործատուների հետ (*ամբողջական ծրագրին մասնակցած և բարձր արդյունքեր ցուցաբերած մասնակիցների համար
Ժամանակացույց
Ամբողջ ծրագրի տևողություն՝ 50 ժամ, 2-2.5 ամիս:
Մեկնարկ՝ փետրվարի 22:
Օրեր՝ երեքշաբթի, հինգշաբթի:
Ժամը՝ 19։00-21։30:
Վայրը
Եկմալյան 1/1
Ձեր ներդրումը
Ամբողջ ծրագրի արժեքը՝ 200.000 դրամ (2 ամսում վճարելու հնարավորությամբ, յուրաքանչյուր ամսվա համար՝ 100.000 դրամ)
Միայն 1 հատվածի՝ «Վաճառքներ 0-ից սկսնակների համար» արժեքը՝ 50.000 դրամ
Դասընթացավար
Անուշ Ափիկյան, Sales team lead
Անուշը մասնագիտացված վաճառքների կառավարիչ է, ով մարքեթինգի և վաճառքի ոլորտում ունի 9+ տարվա միջազգային փորձ: Այս տարիների ընթացքում ղեկավարել է տարբեր տեսակի թիմեր, աշխատել է այնպիսի ընկերություններում ինչպիսիք են՝ VTB բանկ (senior contact center specialist), IDBank (head of call center), Ameriabank (head of sales unit) և այլն: Այժմ աշխատում է SoftConstruct ընկերությունում, որպես Sales team lead: Անուշը նաև երկար ժամանակ անցկացրել է զանազան դասընթացներ վաճառքների և մարքեթինգի թեմայով: Պատրաստակամ է կիսվել իր երկար տարիների փորձով բոլոր նրանց հետ, ովքեր ցանկանում են ճիշտ կառավարել իրենց ընկերության վաճառքները կամ էլ սկսնակ են և նոր են ցանկանում մուտք գործել այս ոլորտ:
