Sales Strategies & The Best IT/ Digital marketing tools for your business

Sales Strategies & The Best IT/ Digital marketing tools for your business

AMD0

Դասընթացի մասին

Անկախ աշխատանքի բնույթից և մասնագիտությունից յուրաքանչյուրին անհրաժեշտ է տիրապետել վաճառքի հմտություններին։ Այս հմտություններին տիրապետելը մարդկանց տալիս է այն ինչին ձգտում են։

“Sales Strategies & The Best IT/ Digital marketing tools for your business” դասընթացը նախատեսված է և սկսնակների և արդեն իսկ գործող վաճառքի մասնագետների համար, քանի որ բաղկացած է 2 փուլերից՝ Վաճառքներ 0-ից սկսնակների համար և Վաճառքի ռազմավարություն և թվային մարքեթինգ: Ծրագիրը իր մեջ նաև ներառում է 25+ ավտոմատացման գործիքներ:

Ծրագրին կարող են մասնակցել

  • Ցանկացած մարդ, ով ցանկանում է առաջ շարժվել վաճառքի աշխարհում,
  • Սկսնակ կամ փորձառու վաճառողներ,
  • Վաճառքի տնօրեններ,
  • Կազմակերպության զարգացման պատասխանատուներ
  • Վաճառքի խորհրդատուներ,
  • Մարքեթինգի մասնագետներ,
  • Ձեռնարկատերեր և ստարտափերներ


Ծրագրի նկարագրություն

1․ Դասընթացի իրականացում

Sales Strategies & The Best IT/ Digital marketing tools for your business

Վաճառքներ 0-ից սկսնակների համար (10 ժամ)

  1. Վաճառքի պատմություն և հոգեբանություն, վաճառքի տեսակները և հիմնական առանձնահատկությունները
  2. Ինչպե՞ս և ինչու՞ օգտագործել թվային գործիքները վաճառքում
  3. Վաճառքի, մարքեթինգի և սպասարկման կապը
  4. Վաճառքի նախապատրաստական փուլ – ինչպե՞ս և որտեղի՞ց
  5. IT Sales թե…?

Վաճառքի ռազմավարություն և թվային մարքեթինգ 

(Sales course for professionals with 25+ automation tools)

  1. Ինչպես մշակել վաճառքի ռազմավարություն
  2. Buyer persona, value proposition canvas
  3. Վաճառքի և սպասարկման ժամանակակից մեթոդներ, ավտոմատացման անհրաժեշտություն
  4. LinkedIn էջ վաճառքի համար՝ ստրատեգիա, ալգորիթմներ, АI լուծումներ
  5. Ինչպես ընտրել lead generation և CRM ճիշտ գործիքներ, լավագույն 10 գործիքները
  6. Վաճառքի ավտոմատացման 5 գործիք
  7. Saleսforce, Linkedin
  8. Սպասարկման ավտոմատացման 5 գործիք
  9. Hubspot, active champain
  10. Ավտոմատացված զանգեր, սառը/տաք զանգեր
  11. Գրագետ էլեկտրոնային հաղրոդագրությունը բիզնեսում
  12. Էլ. նամակների ավտոմատացման գործիքներ, ինչպես խուսափել spam
  13. Վաճառքի և մարքեթինգի ստրատեգիա, սինխրոնիզացում
  14. Մարքեթինգը սոց.ցանցերում, ալգորիթմեր, թրենդեր
  15. Մարքեթինգային քարոզարշավ, հայտարարություններ, գովազդ: SEO ռազմավարության նախնական քայլեր
  16. Գրագետ կոնտենտի մշակում, կոնտենտի ավտոմատացման գործիքներ
  17. Թվային մարքեթինգի լավագույն օրինակներ և ձախողումների վերլուծություն

3․ Որակավորման շնորհում

4․CV կազմելու ու հարցազրույցն հաջող անցնելու խորհրդատվություն

5․Կապ գործատուների հետ (*ամբողջական ծրագրին մասնակցած և բարձր արդյունքեր ցուցաբերած մասնակիցների համար


Ժամանակացույց

Ամբողջ ծրագրի տևողություն՝ 50 ժամ, 2-2.5 ամիս:
Մեկնարկ՝ փետրվարի 22:
Օրեր՝ երեքշաբթի, հինգշաբթի:
Ժամը՝ 19։00-21։30:


Վայրը

Եկմալյան 1/1


Ձեր ներդրումը

Ամբողջ ծրագրի արժեքը՝ 200.000 դրամ (2 ամսում վճարելու հնարավորությամբ, յուրաքանչյուր ամսվա համար՝ 100.000 դրամ)

Միայն 1 հատվածի՝ «Վաճառքներ 0-ից սկսնակների համար» արժեքը՝ 50.000 դրամ


Դասընթացավար
Անուշ Ափիկյան, Sales team lead 

Անուշը մասնագիտացված վաճառքների կառավարիչ է, ով մարքեթինգի և վաճառքի ոլորտում ունի 9+ տարվա միջազգային փորձ: Այս տարիների ընթացքում ղեկավարել է տարբեր տեսակի թիմեր, աշխատել է այնպիսի ընկերություններում ինչպիսիք են՝ VTB բանկ (senior contact center specialist), IDBank (head of call center), Ameriabank (head of sales unit) և այլն: Այժմ աշխատում է SoftConstruct ընկերությունում, որպես Sales team lead: Անուշը նաև երկար ժամանակ անցկացրել է զանազան դասընթացներ վաճառքների և մարքեթինգի թեմայով: Պատրաստակամ է կիսվել իր երկար տարիների փորձով բոլոր նրանց հետ, ովքեր ցանկանում են ճիշտ կառավարել իրենց ընկերության վաճառքները կամ էլ սկսնակ են և նոր են ցանկանում մուտք գործել այս ոլորտ: